torsdag 12 april 2012

Blir inte alltid som man har tänkt sig

Nej, verkligen inte. Jag hade tänkt mig att jag skulle få njuta av tiden innan bebis kommer. Att jag skulle påta lite med olika odlingar, baka, läsa, promenera och fika med vänner. Istället har vi renoverat och jag har varit dålig av och till. Och nu sista veckan varit sängliggande. Mår illa, har ont överallt och super trött hela tiden. Nu vill jag bara att han kommer! Helst igår men bf är imorgon. Magen är gigantisk som ni ser på bilden nedan. Alexandra som var här igår har rätt, jag har nog gått ner för övrigt men att magen är stoooor!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Finfin mage ju gumman, fast jag förstår att du har ont. Ser liksom inte lätt ut ;-) Kram på dig och så hoppas jag verkligen att det blir bebis imorrn!

Ellan sa...

Söta magen och jag vet att det bor en fining där inne också. Han trivs bra med andra ord;)
Förstår din frustration.....det blir inte alltid som man tänkt sig, det blev det inte här heller......
Det kommer att blir bra i slutänden och när du minst anar det så är han hos er,önskar dig återigen lycka till, många kramar!!!!!