onsdag 11 april 2012

Lite blandat

Nu har trycket stigit. Inatt steg den till 166/105 och jag hade huvudvärk. Detta fast jag tagit två blodtryckssänkande tabletter och mest bara legat ner hela dagen. Nu har det sjunkit lite 140/90 så jag skall avvakta lite. Orkar inte med att inte bli tagen på allvar och bli hemskickad hela tiden.

I söndags kom några vänner till oss och sov över. De bor i Falun så vi ses inte så ofta. Det var trevligt att ses igen och de är faktiskt underbara med Lovisa. Hon älskade dem. Lånade Cissis högklackade skor. Sen kunde man fundera över vem som var gravid när Staffan tog drottningsylt på lassagnen ;)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Din stackare, det där blodtrycket är INTE bra! *kramar*

Ellan sa...

Att de bara vågar låta dig ha det så här. Ingen ska behöva må så dåligt och när blodtrycket är inblandat så borde man vara mer försiktig, det är av min åsikt, ta då till din foglossning. Jag menar bebisen är ju färdig och leveransklar;)
Hoppas att det löser sig av sig själv när som nu........jag håller tummarna för din skull. Söta Lovisa, det är väl klart att hon ska ha högklackat, lika bra att börja i tid;)
Många varma kramar och ett lycka till idag med (hoppas att jag inte behöver skriva det många gånger till utan ett grattis istället)

Karin sa...

SV Det hoppas vi med! Och så hoppas vi på en liten per-arne snart!