tisdag 3 april 2012

Bm

Var hos min Bm på spec mvc idag. Hon tyckte att det är dags för en bebis för hon såg mig gå. Fick då träffa en läkare men jag var fortfarande inte mogen :( hon gjorde iaf en ny hinnsvepning. En ordentlig sådan. Den kändes vill jag lova och fick lite regelbundna förvärkar som nu såklart har klingat av. Vi avbokade tiden på torsdag för jag kan omöjligen åka kommunalt och Anders kobbar då. Kom överens med doktorn att jag skall höra av mig vid behov och senast nästa vecka. Jag är mer eller mindre sängbunden och rätt så nere för det värker överallt. Igår tröstade maken mig med lite vardagslyx. Älskar jordgubbar! Skulle dock helst ha en son utanför magen och skumpa i magen med jordgubbarna ;)

1 kommentar:

Jenny sa...

Stackare! Låter inte skönt alls, hoppas värkarbetet kommer igång ikväll eller imorgon så du slipper det där nu. kram!