söndag 27 maj 2012

Finlandsresan

Har inte blivit så mycket bloggande på sista tiden. Har varit fullt upp. Anders har jobbat mycket, Lovisa börjar komma in i två års trotset och Harry har nog en tillväxtperiod. Så jag har haft fullt upp med dem och så har vi varit ute mycket på tomten. Har också hunnit med en sväng till jobbet för att luncha och fika med kollegor.

I Finland hade vi det bra. Våra vänner skämde bort oss med god mat och trevligt sällskap. På torsdagen hade vi grilldag och vi var 9 vuxna och 7 barn. Både jag och Anders hann gå ut lite. Jag var på fest med alla mina vänner. Så härligt att se alla igen på samma plats. Saknar dem så! Blev mycket hockey och träffa släktingar. Tog massa bilder med systemkameran men då våra datorer vägrar fortfarande att fungera. Så det blir en massa bilder från mobilen istället.

2 kommentarer:

Mira sa...

Härliga bilder!
Vi är oxå ute och njuter mesta delen av dagarna just nu. Sitta inne och blogga kan man göra på vinterhalvåret, hihi. ;-)

Mysigt med finland, jag ska nog planera in en tripp dit i sommar. Vill både hälsa på bästisen som ska till sin familj och sen mina morföräldrar.

Puss och kram vännen, ses på instagram om vi inte ses här innan.. hihi ;-)

Ellan sa...

Härliga bilder! Verkar som ni hade det toppen, det går alldeles utmärkt att sa med små barn, det blir vad man gör det till...... Man får strunta i vad andra tycker och tänker och köra siytt eget race, det gör jag;) vad stor Harry blivit, det går så så fort...... Kramis!!!