måndag 2 december 2013

Harry blir bättre hela tiden.

I morse fick jag en oväntad sovmorgon. Anders jobbade natt och jag vaknade av att Lovisa letade efter sin napp. Klockan var då 8:30 och barnen lämnas oftast kl 09:00. Så skönt för jag var uppe sent med hemtentan som skickades in i sista minuten. Blev däremot lite bråttom så jag klädde fort på mig själv och bad Lovisa att klä på sig. Fixade frukosten och väckte sen Harry. Barnen var glada så allt flöt fint på. Vi vill inte att Harry ska gå till förskolan på några dagar så han fick stanna hemma. Anders kom hem och var med Harry medan jag gick till föreläsningen. Vad lätt det var att lämna ett stort barn på förskolan. Hon bara sprang iväg ut för att leka.

Efter föreläsningen hämtade Anders och Harry mig och vi åkte iväg med bilen till verkstan. När bilen fixades passade vi på att äta lunch och vad roligt det var att ha egentid med Harry. Han älskar sin syster och ropar alltid efter henne. Men nu fick han full fokus och pratade på hela tiden med oss. Han fick också gå en lång bit med oss och det var så roligt tyckte Harry. 

Efter det åkte vi till Tumba för att fixa gymkort till mig. Bra studentpris och nära hem. Funkar inte riktigt att jag åker till stan för att träna. Restiden kan jag sätta på pluggandet och fixandet istället. Sen köpte vi mycket kläder till Harry för bara 50kr styck och en stor sopbil. Jan fick själv välja och var så stolt.

1 kommentar:

Ellan sa...

Heja heja Harry!!!! Kram på er, miss you all!!