onsdag 4 december 2013

Jag har världens finaste vänner!

Jag är så väldigt lyckligt lottad med att ha många fina vänner och kompisar runt omkring mig. Rent generellt är dem flesta som jag stöter på väldigt fina och bra. Men vännerna jag har slår faktiskt det mesta. Idag fick jag fina blommor av en av mina käraste vänner och precis när jag behövde få pepp. Känner mig nämligen lite sänkt av några omständigheter som inte har med familjen att göra. Tack käraste Mia för blommorna! 

Idag när vi tänkte lämna barnen på förskolan såg vi att det gick magsjuka. Vi vände bara vid dörren och gick hem. Barnen får stanna hemma hela veckan ut för jag vill verkligen inte att Harry ska behöva bli magsjuk. Stackaren som har ont och skulle behöva må dåligt. Nej så vi får pyssla lite så att vi får ihop det. 

Diskmaskinen är trasig så det blir ganska mycket diskande. Barnen "hjälpte" nyss till och sen bakade vi finska julstjärnor. Vi ska strax mumsa i oss dem.

1 kommentar:

Ellan sa...

Söta fina du. Stärkande kramar till dig från mig. Du ÄR bra och duktigt, det du gör är viktigt. Det måste man få höra ofta. Det är ord vi gärna säger till andra men inte många som kan säga det åter till oss. Om ändå Tullinge låg runt hörnet.........
MAgsjuka önskar man inte ens sin värsta fiende. Hoppas Harry mår till det bättre nu. De ser goda ut dina bakverk, ska jag ta helikoptern och komma på en fika och pratstund???


Kramis i massor hjärtat!!!