onsdag 11 december 2013

Sjuk

Blivit sjuk igen eller så blev jag aldrig frisk... Nu har jag inte haft aptit sedan söndags och gått ner 3-4 kg på denna korta tid. Inte bra. Vill inte bli för liten och det är aldrig bra för hälsan. Skriver sällan om min vikt här i bloggen för jag tycker att det är sådan vikthysteri i samhället. Men nu skriver jag för det är i samband med att jag är sjuk.

Det med att behöva vara sjuk tär på mig. Orkar inte mycket och allt hamnar efter. Jag vill få iordning hemma men det tar tid just för att antingen är någon sjuk, jobbar eller skola. Prioriterar faktiskt då tid med barnen istället <3

1 kommentar:

Ellan sa...

Söta du. Här får du en mega stor bamsekram.......... Att få vara med familjen är det bästa av allt. Den tiden är guld värd, allt annat kan kvitta och är en världslig sak!!!!