måndag 5 maj 2014

Träning, värk och bak

Jag har väldigt mycket värk i kroppen och går nu på undersökningar för att hitta vad det kan vara. Jag har även börjat tappa saker ur händerna och har domningar. Jag vill träna men kan inte rent fysiskt alltid göra det. Vissa gånger mår jag sämre efter träningen men andra gånger mår jag bättre. Idag var jag på spinning och det kändes hur bra som helst. Ska kanske satsa mer på det då det inte sliter lika hårt. 

Jag bakar en del just nu. Det får mig att må bättre då jag har känt mig så ineffektiv. Värken stoppar mig i vardagen. Men bakningen är inte slitsamt för kroppen och så får vi hembakat. 

Den här veckan kommer jag att fokusera mest på plugg, träning och bakning. Sen är det lite roligheter som är inplanerade också och helgen jobbar jag.

1 kommentar:

Ellan sa...

Stackars söta fina du. Var rädd om dig!!! Hoppas du snart är "fitt for fajt" igen. Hälsa den dina. Stor kram!!!