lördag 15 maj 2010

Vilken härlig dag!




Jag jobbar natt hela helgen så natten till idag hade jag jobbat. På morgonen när jag skulle lägga mig för att sova kände jag de första sparkarna utan på magen! Jösses vad bebben tog i! Så härligt att känna den lill*.




Maken väckte mig 12:30 med att han hade lagat frukost till mig. Blev bacon, stekt ägg och bönor. Mums! Han skar också upp lite annanas. Ibland är ju han bara världens bästa! Sen gick vi ut på promenad och gud vad härligt varmt det var. Trodde först att jag behövde ta med mig varmare kläder men det räckte gott och väl med klänning och leggings. Vi gick först upp till fåfängan och fikade. Kan då säga att det var inte det lättaste för mig att ta mig upp för backen ;). Därefter gick vi till Medis och mötte upp några kompisar som vi sen åt middag med på Debaser Slussen. De var väldigt vänliga där och hunden fick också service, en vattenskål.

1 kommentar:

Alma och vi sa...

Härligt det låter! Saknar att kunna gå till Fåfängan (även om en promenad dit nu skulle vara JÄTTEjobbig med den här magen!!!).

Kram