tisdag 23 november 2010

Baby jeans

Dagen som har varit har varit ytterst trevligt trots dåligt väder. Lovisa sov sött största delen av natten, vaknade bara 1 gång. Jag hade tid hos tandläkaren igen och de är trevliga där. Jag är rädd för tandläkaren men den jag går hos är så kompetent att känner mig säker. Hon är lite väl dyr bara...

Efter tandläkaren skulle jag träffa sötnosarna Eini och Isabella men deras buss hade gått sönder så de var lite sena. Då passade jag på att köpa ett par jeans till Lovisa. Har massa men inte i den storleken hon är nu så jag kunde inte låta bli :)

Man vill ju köpa allt till henne!

Sen fikade vi alla 4 på Wayne´s Coffee men tydligen fick man inte ha barnvagnarna vid borden. Men jag vägrade parkera Lovisa långt bort vid ngn barnvagnsparkering så jag fick ha henne hos mig. Nej, jag vill ha koll på min 1 månaders bebis när vi inte är hemma!

Isabella hade vuxit och satt nu själv i matstolen. Så söt! Nu ska vi snart äta middag och sen bara gosa alla 3, nej 4 för hunden också, i soffan. Något som är underbart är att Lovisa har börjat jollra. Det har börjat så smått förra veckan men nu ikväll jollrar hon på för fulla muggar. Sötnosen! Ha en underbar kväll!

3 kommentarer:

Anna-Mamma till Kevin sa...

Vi mår absolut bättre idag! Eller ja, vi mådde bra igår med..

Att bebisar är ledsna är ju fullt normalt och nåt mammahjärtat får vänja sig med.

Fräsiga jeans! Va tuff hon ska vara i dom! :-)

Kram

Becca-Mamma till Ellen sa...

Vilka fina jeans :) Som du skriver vill man ju köpa allt till dom. Kram till er

sanne sa...

Vilka fina jeans! Wayne´s i Helsingborg är verkligen superbra, där får man ha vagnarna vid bordet och det är gott om plats. Ett riktigt mammafik:)

Mamman till barnet (som fick hett vatten över sig)fick sig nog en tankeställare, så hemskt och så synd om lilla bebisen!!

Kramar