tisdag 22 september 2015

Bilkörning och besök utav barnen på jobbet.

Jag älskar mitt jobb! Jag är fullkomligt förvirrad och känner att jag inte producerar men min chef har full förståelse att det tar tid att komma in i allt. Och jag har så kul!

Idag kom barnen och Anders och hälsade på på jobbet. Barnen hade tjatat om det ett bra tag så vi passade på när förskolan var stängd. De fick se hur det ser ut på mitt jobb och sen gick vi ner till min gamla avdelning för barnen ville träffa Terese. När vi sedan skulle ta hissen ner till Pressbyrån för att köpa glass så berättar Harry högt och tydligt att barn kommer ut från snippan, inte ögat, munnen eller örat utan från snippan. Haha det var flera som stod och fnissade.

Sen så fick jag köra hem. Det var första gången jag körde i regnet och vår koppling är lite lurig så jag fick motorstopp i backarna när jag var tvungen att stanna. Men det gick bra och nu gäller det att bara öva, öva och öva.
Harry hjälpte mig med disken efter maten.

Inga kommentarer: