fredag 11 september 2015

Nytt jobb börjar med vab

Eller nja nästan iaf. Jag hann jobba tre dagar innan jag behövde vabba för Harry igår och båda idag. Men oförskämt pigga är de fast de har feber.

Jag är så glad för mitt nya jobb. Det är mycket att ta in på kort tid för jag har ansvar över flera bitar. Jag har också fått strula med it avdelningen men de är ökända för att aldrig ha kunnat hjälpa. Jag trivs bra med min nya chef som jag jobbar tätt med. Jag trivs även bra med bemanningsassistenten som jag delar kontor med och även med övrig personal. Känns som att detta kommer att bli ett roligt och lärorikt år. 

Harry har gett alla sina nappar till jultomten och i utbyte har han fått ett piratskepp. Han har länge tjatat om skeppet så lyckan var total trots att han var tvungen att ge bort alla nappar. Lite gråt vid sängdags och tillfällen han ville ha nappen men Lovisa tröstade honom och så gick det över på några dagar. Stora killen! Han är blöjfri dagtid och nu även
nappfri.
Jag blev avtackad i måndags från min gamla avdelning. Så ledsamt att lämna alla gamla goda kollegor men jag har fått vänner för livet. Fick även jätte fina örhängen utav kollegorna och dem har jag haft på mig sedan dess.

1 kommentar:

Ellan sa...

Heja Harry, bra jobbat!!!!! Kommer bli toppen, snygg skylt till snygg tjej på jobbet. Härligt att du trivs, heja dig! Stor kram och var rädd om dig!!