lördag 19 september 2015

Sjuk igen,

Jag verkar ha fått för vana att ligga här på soffan så varför bryta ett vinnande koncept? Nej, usch nu börjar jag tröttna på det här rätt rejält. Vi har dragits med en förkylning allihopa men jag och Anders har varit mest påverkade. I veckan tappade Anders rösten och igår var det min tur. Imorse fick jag knappt fram ett ljud. Men jag hade bokad dubble lektion på körskolan så det var bara att pallra sig dit. Det var tredje gången jag var där och har inte kört på en månad men det gick förvånansvärt bra. Körde i trafiken runt sjukhuset och kring vårt bostadsområde. 

Efter lektionen var jag rätt mör så jag somnade i soffan och då passade barnen på att hitta på en massa hyss. ;) Anders är på jobbet idag så vi är bara hemma barnen och jag.

Harry berättade igår att när vi gick in i operationssalen tittade han inte på allt det läskiga utan bara på mig för det kändes tryggare. Mammas hjärta <3


Inga kommentarer: