måndag 16 maj 2011

Egen tid

Ja som några av er har poängterat så är det viktigt att ha egen tid. Håller fullständigt med. Jag är en person som behöver vara helt för mig själv emellan åt. Tycker om att bara vara tyst och ta det lugnt. Antingen promenera i skogen eller i staden. Lyssna på musik, gå och fika eller gå på bio. Har alltid behövt det fast jag är väldigt social. Så idag var det en sådan dag. Gick först och fixade naglarna och sen strosade jag omkring i staden lite. Hittade lite kläder och bikini till mig. Sen kom jag hem och umgicks med familjen innan jag gick till gymmet. Nu skall vi titta på film och mysa med maken.

I omklädningsrummet. Köpte denna.

5 kommentarer:

BabyLuka sa...

Hej tjejen!

Va fin du blev!!

Det var väldigt länge sedan nu, hur är allt med dig? Hur är sjöstaden!
Saknar dig min vän

Ex grannen therese = )

Emelie sa...

Härlig sommarklännning!

Liw sa...

Fin klänning på en vacker kvinna :-)

Vad skönt det lät, det gäller att passa på :-)
kram

Tova sa...

Snygging :)
Känner igen det där med egentids-behovet, är också en sån som behöver vara själv ibland. Blir galen annars :D Då känns det också som jag får mer energi till de "sociala" tillfällena!

(och visst är det skönt med utsläppt hår och örhängen för en gångs skull - haha!)
Kram & trevlig kväll!

Hemmmafru i Florida sa...

Wow! Nice dress!
re;
Vi bor i Naples det ar mellan Naples och Fort Myers!

TRrivs jatte bra har :)
Nar aker ni till Tampa igen?
Ha en bra dag!
alex