måndag 24 oktober 2011

Livet som det ser ut nu

Har inte bloggat så mycket för jag har inte riktigt hunnit. Skall börja med att berätta att Clara (vår hund) hade urinvägsinfektion och mår bättre nu när hon får antibiotika. Sen så har jag jobbat nu och fått jobba dag. Riktigt kul faktiskt. Helt annat att jobba dag. Känns förstås lite konstigt att inte vara med Lovisa.

Jag har också hunnit med att ha en tjejkväll med min kära Mia. Vi åt middag och fikade. Sist vi fick bara vara hon och jag var innan Lovisa föddes så det var på tiden. I fredags gick vi till ett super mysigt barn café på Söder. Var där med V och hennes söta Ivan. I söndags firade vi stora killen Colins 1-års kalas. Mysigt!

Laddar upp lite bilder och på ena ser ni hur jag lämnade familjen i morse när jag gick till jobbet.

3 kommentarer:

Stina sa...

Ni är så fina. Tycker verkligen att vi måste ses. Du kan ju kolla med Almas mamma om hon vill med. Så kan vi boka in en dag snart. Kram

i min lilla lilla värld sa...

Du är inte ensam om att inte hinna haha

Mira sa...

Svårt att gå hemifrån när de andra sussar så sött!