lördag 12 november 2011

Helg!

Nu är den efterlängtade helgen här och det behövs må jag säga. Jag är så slut efter jobbet på kvällarna. Har sådan foglossning också att det heter duga. Tär på mig mer än vad jag vill erkänna. Men en sak som är kul är att nu har våra vänner köpt vår vagn! De ringde från Nederländerna när de var inne i butiken och berättade att nu köper de den och köper också babyskydds adaptorerna. Dem hade vi tänkt vänta med för att vi inte vet vilka Maxi Cosy passar men tydligen alla. Så glad! Vi får vagnen nästa söndag och nu skall vi sälja våra andra vagnar. Vi (eller jag) dessa färger till vagnen. Gjorde det av två anledningar. Den första är för att svart blir lätt solblekt och den andra är för att vi kommer att ha en liten bebis under den varmaste årstiden. Tänker mig att det blir svalare under en ljus suflett.

Ikväll blir det helgmys med familjen och god mat.

7 kommentarer:

Stina sa...

Jätte snygg vagn. Du kommer bli nöjd. Älskar våran bugga. Kram

Liw sa...

Visst är det där en donkey? Blev den mycket billigare i nederländerna?


Nu ska jag läsa ikapp, var alldeles för längesedan jag satt vid en dator.

kram

Cake Me Happy sa...

Men här har jag ju missat grejer!! Vad roligt att ni ska ha en till :-) Berätta mer - när är du beräknad? Vet ni vad det är/ska ta reda på? Vad häftigt :-) Jag gillade att vara gravid men vill inte ha nästa förrän Oliver kan ta hand om sig själv lite, tyckte det var helt galet tufft i början ju... Men har flera vänner och bekanta som också redan väntar sitt andra, det är ju så kul med bebisar :-)
Och tack för din fina kommentar!

i min lilla lilla värld sa...

Men herre gud. Jag har ju missat. Eller?? Du är ju för fan gravid!! Grattis. Hur mår du?

Lite avis på din vagn förresten

Iisa sa...

Ihanat vaunut! Kuulin Jonnalta, että odotatte toista. Onnea oikeen kovast! Koska on laskettu aika? Halit!

teddy sa...

Hean mina vänner.
Stackare som har så ont i fogarna. Vila så gott det går. Något som kan vara svårt med en liten och med jobb...
Och vilken fin vagn ni hittat.
Riktigt stilig måste jag säga.
Jag är helt galen i vagnar.

kram på er och trevlig kväll

SoMe_Ani sa...

Hienot vaunut =)! T: Anita