måndag 14 januari 2013

Long time now

Dåligt med uppdatering, jag vet. Men vi har varit så trötta. Harry har sovit katastrofdåligt ett tag nu. Han har fått en tand på överkäken och det är på väg två till. Och så är han väldigt snuvig och jag med för den delen. Inatt tog vi luftfuktaren och oooh vilken lättnad för oss alla. Harry sov från 19-06, åt och sov sen till 8. Då vaknade vi alla härligt utsövda. Jag kände mig som en ny människa.

Till frukosten fick vi sällskap av Lovisas dockor och gossedjur. Alla skulle ha glas framför sig ;) hennes lekar har helt klart blivit mer avancerade. Dockan bäbis läggs för att sova i Harrys garderob. Så brukar hon springa dit om bäbis gråter, knackar på dörren och ropar hej bäbis!

Harry äter mer och mer utav vår mat. Killen blir så nöjd när han får äta själv med oss. Han klättrar hela tiden. Idag så klättrade han upp på brickan på matstolen. Han älskar att stå upp mot möbler och gå längs med dem. Sen helt plötsligt kan han bara släppa taget för att gå men det går sådär ;)

Fast vi har varit trötta och haft mycket att göra så har det hunnits med trevligheter också. Fick spontan fikabesök av en vän som jag har träffat via nätet och hennes man. Timmarna sprang iväg för det var trevligt. I lördags var vi på inflyttningsfest och idag var jag på massage.









1 kommentar:

Ellan sa...

Underbara bilder. Sötnosar är ni allihopa! Kram