onsdag 2 januari 2013

Nytt år (Gästinlägg)

Äntligen!!
Som Gert Fyllking skulle sagt.
Efter hur lång väntan vet jag inte.
Hur som helst vill jag bara skriva några rader om vår underbara och roliga familj.
Vi har det alltid kul i varandras sällskap och vi skrattar väldigt mycket när vi är tillsammans.
Trodde nog inte att jag skulle säga detta för ett par år sen, men barn har en oerhört positiv påverkan på ens ofta tråkiga grå vardag. Man blir alltid glad för Lovisas bus och Harrys skratt. Det är väldigt spännande och se hur de utvecklas och lär sig ständigt nya saker.
Jag har sagt det förut i många sammanhang, men nu är det på allvar.
Jag ska lära dem "Allt ja kan"
Borde väl inte ta så lång tid...
Jag älskar er hela familjen så oerhört mycket.

Anders

1 kommentar:

Estelle sa...

Vilket fint inlägg Anders!